GÜNLÜK PLAN2
DERS:Beden Eğitimi
SINIF DÜZEYİ:8.sınıf
SÜRE:40 dakika
ÖĞRENME ALANI:Hareket Bilgi ve
Becerileri
ALT ÖĞRENME ALANI:Spor Bilgi ve
Becerileri
KAZANIMLAR:Bilişsel Alan :Atletizmde
üç adım atlamayı bilir.
Duyuşsal Alan : Atletizmde verilen alıştırmayı
isteyerek yapar.
Psikomotor Alan :Atletizmde üç adım
atlama tekniğini kullanarak uygular.
ÖĞRETİM YÖNTEMİ:GÖSTERİP YAPTIRMA
yöntemi
KULLANILAN ARAÇ GEREÇLER:Düdük ve
metre
ÖĞRENME ÖĞRETME ETKİNLİKLERİ
DİKKATÇEKME:Arkadaşlar içinizde daha
önce Atletizmde üç adım atlamayı deneyen var mı?
GÜDÜLEME:Arkadaşlar Atletizmde üç
adım atlamayı yaparken adımlama ve hızınızı iyi ayarlarsanız daha ileriye
atlayabilirsiniz.
ÖĞRETME ÖĞRENME SÜRECİ / İŞLENİŞİ:
Öğretmen, öğrencileri basketbol kenar çizgisinde geniş kolda sıraya geçirip
rahat hazır ol komutuyla selam alıp
verir,daha sonra basketbol orta saha çizgisinde kız ve erkekleri karşılıklı
olacak şekilde ikişerli sıraya geçirip öğrencilere horoz dövüşü oyunu hakkında
kısa bir bilgi vererek uygulamaları istenir.Oyun bittikten sonra öğrencilerden
daire şekline geçmeleri istenir ve atletizmle ilgili kültür fizik hareketleri
yaptırılır. öğretmen, öğrencileri daire şeklinden yarım ay şekline geçirerek
Atletizmde üç adım atlamanın tekniğini anlatarak uygulamayı yapar. Öğrencileri
basketbol orta saha çizgisinde dörderli geniş kolda sıraya geçirip ölçülen
alanlarda dörder defa uygulama yapıldıktan
sonra basketbol kenar çizgisinde öğrencilerin geniş kolda sıraya geçmeleri
istenir,dersin özet ve değerlendirilmesi karşılıklı ilişki içerisinde
yapılır.öğretmenin rahat hazır ol komutuyla ders sonlandırılır.
ÖZET: Arkadaşlar bugünkü dersimizde Atletizmde üç adım atlamanın tekniğini ve nasıl uygulandığını öğrendik.
ÖZET: Arkadaşlar bugünkü dersimizde Atletizmde üç adım atlamanın tekniğini ve nasıl uygulandığını öğrendik.
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
Bilişsel Alan:Arkadaşlar,üç adım
atlamayı uygularken zorlanan oldu mu?
Duyuşsal Alan:Atletizmde üç adım
atlamanın tekniğini kim söylemek ister.?
Psikomotor Alan:Atletizmde üç adım atlamayı tekniğiyle birlikte kim uygulamak ister?
GÖNÜL SERİNGEL
102503018
KENDİNİ DEĞERLENDİRME
FORMU
Sevgili
Öğrenciler;
Bu form atletizmde üç adım atlama teknik becerilerinizi değerlendirmeniz amacıyla hazırlanmıştır.Aşağıdaki davranışları yapma durumunuza göre 100 puan üzerinden değerlendirilecek ve (X) (√) işaretlerini koyarak doldurunuz.
Bu form atletizmde üç adım atlama teknik becerilerinizi değerlendirmeniz amacıyla hazırlanmıştır.Aşağıdaki davranışları yapma durumunuza göre 100 puan üzerinden değerlendirilecek ve (X) (√) işaretlerini koyarak doldurunuz.
Öğrencinin:Ad/Soyadı
|
NO
|
|
(X)
|
(√)
|
Puan
|
Toplam
Puanı
|
|
1)
|
Üç adım atlamaya
başlamadan önce belli bir mesafeden hızımı alarak atlamaya başlarım.
|
|
|
10
|
|
|
2)
|
Atlamada adımlamayı
sol sağ sol sıçrama yaparak ayarlarım.
|
|
|
15
|
|
|
3)
|
Atlama yaparken
çizgiye basmamaya dikkat ederim
|
|
|
10
|
|
|
4)
|
Atlama yaparken ilk
önce hangi ayağımla başladıysam sıçramayı da o ayağımla yaparım.
|
|
|
15
|
|
|
5)
|
Atlamamı yaparken
destek ayağımı topuktan parmak ucuna doğru kullanırım
|
|
|
15
|
|
|
6)
|
Kollarımdan hız alarak
hızımı maksimal seviyeye ulaştırırım.
|
|
|
15
|
|
|
7)
|
Koşmaya başladığımda
hız kuvvetimi artırarak tempomu düşürmeden adımlamamı gerçekleştiririm
|
|
|
20
|
|
0-19 Çok
Kötü
20-39 Kötü
40-59 Orta
60-79 İyi
80-100 Çok iyi
20-39 Kötü
40-59 Orta
60-79 İyi
80-100 Çok iyi
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder